Pred 20 leti smo razvili program na osnovi evolucijsko umetno inteligenco (EAI) s katero je bila delno narejena igra Casanova The Duel Of The Black Rose Games Adventure. V računalniški igri so nastopali liki, ki jih je krmilil program, ki je bil narejen z EAI. Izvorna koda za “game AI” ni bila napisana, ampak zevoluirana s programom – program avtomatsko narejen s programom!
Sodelavci podjetja Algit so že leta 2000 za podjetje Arxel Tribe izdelovali nekatere programske rešitve tudi z uporabo enostavne evolucijske umetne inteligence. Primer je igra Casanova The Duel Of The Black Rose Games Adventure, kjer naprimer sabljanje izvaja »umetna inteligenca« nastala z evolucijskim algoritmom (evolucijska umetna inteligenca – EAI). Bori se lahko program sam proti sebi ali igralec igre (Casanova) proti programu.
Postopek izdelave igre je bil naslednji:
- filmskega igralca so na vseh ključnih sklepih opremili z lučkami – tudi konec palice, ki je predstavljala sabljo
- filmski igralec je fingiral (ponazarjal) borbo z namišljenim nasprotnikom v treh stilih (italijanski, francoski in španski)
- posneli so se vsi gibi (motion capture) – posnetek lučk v x,y,z koordinatah na desetinko sekunde
- posnetki so bili osnova za filme, ker pa je bila igra interaktivna, je bilo potrebno izdelati program za sabljanje
- izdelava programa, ki se bo namesto negativnega lika v igri sabljal z igralcem v vlogi Casanove
- evolucijska umetna inteligenca je na osnovi posnetkov zgenerirala program za računalniškega sabljača
- izbira najprimernejše borbe za samo igro
- izdelava dejanskih likov v igri – izdelava mask igralcev
Poleg sabljanja smo izdelali tudi skakanje za prehod iz enega balkona na drugega preko več visečih vrvi.
Čas gre hitro – objava v Računalniških novicah.