WoShi
Rešitev razporejanja delavcevc v zdravstvu z uporabo umetne inteligence
Zmanjšajte stres pri razporejanju vašega zdravstvenega osebja

Zanesljiv
Razvit v sodelovanju z UKC Ljubljana
Fokus na zdravstvu
Naslavlja situacije, ki se pojavljajo v okolju povezanem z zdravstvom
Popolnoma avtomatiziran
Edina rešitev na trgu, ki samodejno sestavi razpored
Optimirajte urnike in poiščite najboljšo rešitev za svojo ekipo.
Ste utrujeni, ker vsak teden porabite veliko število ur za razporejanje delovnih izmen vaše ekipe? Se soočate s težavami pri zagotavljanju pokritosti dela, ko vam zaposleni javijo bolniško ali zaprosijo za prost dan?
Naš program, ki deluje na osnovi umetne inteligence, vam lahko pomaga. Z WoShi-jem lahko enostavno in učinkovito razporejate svoje zdravstvene delavce, kar vam prihrani čas in zmanjša stres zaradi razporejanja.
Po začetnem obdobju učenja in uvajanja boste lahko delavce razporejali zgolj z vnosom napovedanih odsotnosti.
Enostavno in učinkovito razporejanje!
WoShi prispeva k reševanju izzivov na področju človeških virov v zdravstvu na tri načine:
- Zmanjša čas kreiranja razporeda za do 60 % – včasih celo za 4 delovne dni.
- Zmanjša presežek nadur za 3 – 15 %.
- Izračunava dnevno pomanjkanje kompetenc v trenutni ekipi.
Razvoj osnovan na realnih problemih v zdravstvu
WoShi naslavlja vse specifike delovanja zdravstvenih ustanov, domov za ostarele, medicinskih centrov in bolnišnic.
Tako omogoča:
SKLADNOST
Skladnost z veščinami in kompetencami specifičnih delovnih mest in omejitvami delovne zakonodaje.
EKIPNO DELO V ODDELKIH
Razporejanje ljudi v pare ali ekipe.
ŽELJE
Določanje željenih časov dela, za izmene, vnos odsotnosti, dopustov, izobraževanj, itd. Avtomatičen vnos dela prostih dni in praznikov.
HITRE MENJAVE
Hitro iskanje primerne zamenjave v primeru nenadnih bolniških odsotnosti.
OPCIJSKI FIKSNI RAZPOREDI
Izbrani delavci, ki se jim urnik nikoli ne spremeni.
ZAPOREDNI DNEVI
Organizacija dela za zaporedne dneve.
Ekipa izkušenih AI specialistov
V Sloveniji ustanovljeno podjetje AlgIT d.o.o., je ekipa izkušenih strokovnjakov za umetno inteligenco, ki se posveča uporabi najsodobnejše tehnologije za izboljšanje učinkovitosti in uspešnosti zdravstvenih organizacij.
Naš vodilni izdelek, WoShi, je revolucionarno orodje za razporejanje, ki uporablja napredne algoritme za optimizacijo in iskanje najboljšega za vašo ekipo. Pri Algitu verjamemo, da ima umetna inteligenca moč spremeniti zdravstveno industrijo na bolje.
Ponosni smo, da smo v ospredju tega vznemirljivega in vitalnega dela, in komaj čakamo, da vidimo vpliv, ki ga bodo imele naše rešitve na zdravstvene delavce in bolnike po vsem svetu.
– direktor dr. Vid Ogris.
Mnenja uporabnikov
“WoShi mi olajša koordinacijo zaposlenih, ko potrebujejo prost dan ali menjavo izmene. Imam boljši pregled nad dogajanjem in lahko bolje upravljam delovno obremenitev zaposlenih. WoShi je izboljšal klimo v oddelku”

Strategija digitalizacije – Estonija vs Slovenija
V Estoniji je strategija digitalizacije zdravstva pomembnejša od politike. Kako je pri nas? V Sloveniji smo trenutno na pragu ene največjih reform v zgodovini našega zdravstvenega sistema. Ambiciozna naloga Ministrstva za zdravje je, da nas popelje v novo dobo...
Vzoren primer optimizacije dela z AI
Sodobno zdravstvo se sooča s številnimi izzivi, ki jih je treba rešiti za izboljšanje kakovosti oskrbe pacientov. Eden najpomembnejših izzivov je pomanjkanje zdravstvenega osebja, zlasti medicinskih sester. Slovenija ni izjema. Ta problem resno vpliva na učinkovitost...
Podpora lokalni skupnosti: Tek na Blejski Grad
V podjetju Algit d.o.o., se zavedamo pomembnosti povezovanja z lokalno skupnostjo in aktivnega sodelovanja pri dogodkih, ki prispevajo k razvoju in promociji lokalnega okolja, zato smo z veseljem postali sponzorji dobrodelnega dogodka Tek na Blejski Grad. Izkupiček...
Naredite prvi korak k bolj učinkovitemu in manj stresnemu razporejanju
Zakaj čakati?
Prijavite se za preizkus WoShi-ja še danes in naredite prvi korak k učinkovitejšemu in poenostavljenemu postopku načrtovanja.
Vaša ekipa (in vaš razum) vam bo hvaležna.